Olemme saapuneet kumpikin vihdoinkin Ouluun. Junamatka polkupyörän, matkalaukun ja repun kanssa meni yllättävän hyvin. Raahasin jopa kaikki tavarat kerralla junalta kotiin, ja se reissu olikin ihan mukavaa hikoilua.

Kävin tänään aamulla lenkillä, ja opinpahan taas jotain uutta. Jos aikoo lenkille ennen aamupalaa, kannattaa muistaa edellisen päivänä syödä kunnolla. Eilen en syönyt koko päivänä mitään "oikeeta ruokaa". Söin ainoastaan muroja, jugurttia, viiliä, leipää ja omenoita, niin ja karkkia. Ei tuollaisella ruokavaliolla pitkälle pääse. Aamulla lähdin siis lenkille. Aivan mahtavia maisemia tässä meren/joerannassa!! Matka oli 3,5 km, aikaa kului yhteensä 31 min, MUTTA en jaksanut juosta kuin 20 min alusta ja sitten kävelin 5 min ja yritin juosta lisää, mutta 5 min jälkeen olin taas kuitti, joten kävelin loppumatkan. Syynä tähän oli ilmiselvästi se, ettei ollut riittävästi energiaa, mutta taisin taas kerran aloittaa liian kovaa...

Mä päätin nyt, että en edes yritä juosta tuota 10 kilsaa ensi viikonloppuna, vaan sauvakävelen sen. Sen ei pitäisi olla kovinkaan ylitsepääsemätön urakka. Mä en vaan oikein tiedä kuinka tulisi pukeutua. Mulla ei tunnu olevan sopivia vaatteita. toivotaan että viikonloppuna olisi vähän yli 15 astetta lämmintä ja sellasta pilvipuotaa. Tuollaisella säällä pärjään sellasilla puolipitkillä "tuulihousuilla". Paita on vielä ongelma. Mulla ei ole pitkähihaisena kuin puuvillapaitoja, jotka on aika ikäviä, mutta tuulitakki on vähän liikaa. no täytyy vielä pohtia tuota pukeutumista.

Äiti lupasi ostaa mulle sykemittarin valmistujaislahjaksi!!! JEEE!!! nyt täytyy vaan alkaa tutkailemaan millainen mittari olisi mulle sopiva. Onneksi Kaitsu on jonkin verran tutustunut sykemittareihin. Lisäksi sen tyttöystävä on myös ostamassa mittaria, joten niiltä varmaan löytyy apua. Onko sulla Ninni jotain vinkkejä?

Ootko yhtään Ninni suunnitellut tulevaa viikonloppua? miten harjoittelet ennen sitä? miten syöt? ja mitä pistät päälle? olisin kiinnostunut kuulemaan suunnitelmiasi jos sulla niitä on.

Minä en ole ajatellut asiaa, mutta ainakaan edellisenä päivänä ei ilmeisesti kannata juurikaan harjoitella, ainakaan kovaa. Mä en ole vielä päättänyt kumpana päivänä sauvon tuon 10 kilsaa, reittiä kyllä vähän suunnittelin, vai pitäiskö sittenkin koittaa juosta vaikka osan matkaa... asia jää pohdintaan ja täytyy tietysti kuulosta omaa jaksamista.