Tänään piti mennä asioille keskustaan ja ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin polkupyörä. Ei kyllä yhtään haitannu, kun oli näin mahtava ilma. Täällä Lahdessa oli 23 astetta ja aurinko paistoi. Ja pyöräkin oli erittäin hyvässä kunnossa, kun isä oli sen kunnostanut. Poljin varmaan 13 kilometriä, joka oli ihan mukavasti näin pitkästä aikaa. Viimeeksi olen pyöräillyt varmaan kerran viime kesänä ja sitä edellisenä kerran, joten ei ole tullut harrastettua pyöräilyä viime aikoina. Sen kyllä huomasi! Ensimmäisenä, kun tästä lähti, niin oli vastassa elämääkin suurempi ylämäki. Sen päästyäni olin jo ihan henkihieverissä. Loppumatka menikin mukavasti. Paluumatkalla ylämäet ei tuntunu enää niin kamalilta. Luulen, että mun persus on kipeenä huomenna.

Mun piti mennä illalla lenkille, mutta iski kamala migreeni. Se onneksi meni ohi lääkkeillä ja lepäämisellä.

Huomenna suuntaan matkalaukun, repun ja polkupyörän kanssa Ouluun junalla. Mulla on yksi vaihto Riihimäellä. Mitenkähän selviän siitä... no toivottavasti osuu kohdalle, joku auttavainen sielu niin ei tarvitse itse kaikkia tavaroita yksin yrittää raahata junasta toiseen. Oulusssa joudun varmaankin jättää pyörän rautatieasemalle ja vien laukun ensin kotiin, sitten vasta voin hakea pyörän. No onneksi ei siellä päässä ole mihinkään kiire.

Jos vaan mitenkään ehdin niin käyn huomenna lenkillä, sitä varmaankin tekee mieli, kun olen koko päivän turhautunut junassa. Nyt tekis mieli lenkille, mutten uskalla ettei tule uudelleen migreeni.

Ai niin tänään minusta on tullut diplomi-insinööri!!