Mä jaksoin kuin jaksoinkin lähteä aamulla lenkille. Mä söin yhden banaanin ja join useamman lasin vettä, ja lähdin. Juoksin sen saman reitin kuin aikaisemminkin, nyt aikaa kului 27 minuuttia ja en ollut enää niin puhki. Seuraava lenkki voi olla siis hieman pidempi. Olo on muuten aivan mahtava, energiaa tuntuu olevan enemmän kuin pitkään aikaa.

Toi polkupyörällä matkan mittaus oli hyvä idea. Voisin tuosta ottaa iskän fillarin ja käydä kattoo kuinka pitkä tuo lenkki onkaan.

Mun pitäis alkaa opettelee venyttelee säännöllisesti. Musta on ihan kiva venytellä, mutta yleensä en vaan jaksa. Sitten mulla onkin kaikki paikat ihan jumissa kun en jaksa venytellä. Se venyttely voisi myös auttaa näihin ikuisiin niska-hartia jännityksiin. Ja jos se vaikka vähemtäisi pään särkyjä :)

Ai niin meijän äiti osti mulle eilen kaksi uusinta Fitnessa-lehden numeroa. Niissä oli mielenkiintoisia juoksu-juttuja. Haluisin saada jostain käsiin myös numeron 3/2007 samaisesta lehdestä, sillä siinäkin näytti olevan mielenkiintoisia juttuja. Mistähän noita vanhempia lehtiä saa??